Zdobądź Wiecej Klientów: Pozycjonowanie Sklepu Internetowego w Google.

Zdobądź Wiecej Klientów: Pozycjonowanie Sklepu Internetowego w Google.
Autor Emilia Kubiak
Emilia Kubiak08.12.2023 | 5 min.

Prowadząc sprzedaż w Internecie, musisz zadbać nie tylko o jakość oferowanych produktów czy intuicyjność sklepu internetowego.

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Sukces internetowych biznesów w dużej mierze zależy od ich widoczności w wynikach organicznych, co sprawia, że pozycjonowanie w wyszukiwarkach to jedna z najbardziej skutecznych metod reklamy internetowej. Dowiedz się, jak wypozycjonować sklep internetowy w Google i ile to kosztuje.

Jak pozycjonować sklep internetowy?


Jeśli prowadzisz sklep internetowy i chcesz zwielokrotnić swoje zyski, skontaktuj się z nami, a my przygotujemy dla Ciebie ofertę pozycjonowania. Wypromujemy Twój sklep, a cennik zostanie dostosowany do potrzeb Twojego biznesu.

Dzięki nam w TOP3 znalazły się dziesiątki sklepów e-commerce. Zaufaj najlepszym specjalistom, dzięki którym osiągniesz sukces w Internecie.

Jak wygląda pozycjonowanie sklepu internetowego?

Portale e-commerce to zazwyczaj serwisy bardzo rozbudowane, a skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych wymaga dużej wiedzy oraz doświadczenia. Nasz zespół specjalistów z dużym zaangażowaniem podchodzi do każdego projektu e-commerce, a spektakularne efekty działań pozycjonerskich często zaskakują Klientów.

Przy serwisach e-commerce wykorzystujemy model pozycjonowania long tail (inaczej: pozycjonowanie szerokie lub długi ogon). Polega on na wybraniu i skutecznym wypozycjonowaniu dużej liczby fraz, które pozwolą dotrzeć zarówno do Klienta poszukującego konkretnego artykułu lub usługi, jak i do tego, który chciałby skorzystać z Twojej oferty, jednak nie jest zdecydowany na określony produkt.


Ważnym aspektem przy promocji sklepu internetowego jest dokładna i regularna optymalizacja. Nasi specjaliści zoptymalizują całą strukturę sklepu, by była ona jednocześnie czytelna oraz łatwa w obsłudze dla użytkownika, jak i dobrze oceniana przez algorytmy Google.

Standardowy proces optymalizacji sklepów internetowych musi zostać poprzedzony dokładnym przyporządkowaniem wybranych fraz kluczowych do istniejących w sklepie podstron przez Opiekuna SEO i zweryfikowaniem, czy pod względem nawigacji sklep internetowy pozwala na szybkie dotarcie do poszukiwanego produktu, a jeśli portal wymaga zmian wizualnych pod kątem użyteczności, pozycjoner przygotuje odpowiednie wytyczne i wskazówki.

Dopiero wtedy, na podstawie tak przygotowanej strategii, tworzony jest content i optymalizowane są elementy techniczne danej platformy sklepowej.

W procesie optymalizacji sklepu internetowego wyjątkową uwagę przykładamy także do tytułów i opisów podstron (title, description) w wynikach wyszukiwania, dzięki którym wysokie pozycje gwarantują odpowiedni wzrost ruchu w serwisie.

Jak oceniamy, czy przyjęta strategia, optymalizacja i dobór fraz kluczowych spełniają swoje zadanie? Na bieżąco monitorujemy statystyki strony, analizujemy źródła ruchu, a nasi Doradcy są w stałym kontakcie z Klientem.

O naszej skuteczności świadczą referencje od zadowolonych klientów.

Czy warto pozycjonować sklep internetowy?

Zapoznaj się z krótkim case study. W październiku 2016 roku Klient posiadający sklep internetowy o dość wąskiej specjalizacji (sprzedaż tkanin i ręcznie szytych akcesoriów) podjął z nami współpracę po uruchomieniu nowego sklepu internetowego.

Nasze działania rozpoczęliśmy od optymalizacji.


Optymalizacja SEO

Październik - Listopad 2016

Podczas procesu optymalizacji tego sklepu internetowego zmodyfikowano m.in. nawigację, zagnieżdżenie logo sklepu i nagłówki, tytuły, opisy oraz przekierowania. W cenę pozycjonowania wliczone było również przygotowanie unikalnych, wysokiej jakości treści (np. opisy produktów i kategorii).

Przygotowano także szereg wytycznych i porad dla Klienta, tak aby rozbudowa strony była spójna z obraną strategią SEO.


Link building

Październik - Grudzień 2016

W trakcie realizacji strategii link buildingu sukcesywnie rosła liczba fraz kluczowych w TOP10.


Korekty i dywersyfikacja

Styczeń – Luty 2017

Sklep internetowy został ponownie zoptymalizowany pod kątem nakierowania go na priorytetowe dla Klienta frazy kluczowe z zakresu najlepiej sprzedającego się produktu.

Domena nadal była linkowana z wielu różnorodnych źródeł wysokiej jakości w celu dywersyfikacji jej profilu linkowego.


Wyniki

Wrzesień 2017
Wszystkie pozycjonowane frazy kluczowe pojawiły się w ścisłej czołówce wyników wyszukiwania Google.

Ponadto widoczność witryny wzrosła naturalnie na bardzo dużą liczbę fraz powiązanych z frazami głównymi. Statystyki kliknięć i ruchu z wyników organicznych mierzyliśmy przez cały proces pozycjonowania w narzędziach analitycznych, np. Google Search Console i Google Analytics.


Wzrost ruchu na stronie

Marzec 2018
Pozycjonowanie stron to proces ciągły, dlatego prace nad pozycjami oraz ruchem w serwisie internetowym nadal trwają, sklep sukcesywnie jest optymalizowany o kolejne elementy i rozbudowywany pod kątem produktów oraz treści.

Efekty naszej pracy poskutkowały zauważalnym zwiększeniem liczby złożonych zamówień, co zasygnalizował nam sam Klient.

Korzyści z działań SEO dla sklepu

Większa konwersja


Celem e-commerce jest przede wszystkim rosnąca sprzedaż.

Kompleksowa optymalizacja sklepu internetowego, zawierająca również elementy z zakresu User Experience (UX), pozwoli na zwiększenie konwersji, a to oznacza większe zyski Twojej firmy oraz grono nowych Klientów.

Dobór haseł na potrzeby pozycjonowania


Precyzyjnie dobrane frazy


Doradca Klienta z Grupy TENSE, bazując na miesięcznych statystykach wyszukiwania, starannie wyselekcjonuje frazy, które pozwolą dotrzeć do internautów zainteresowanych Twoimi produktami oraz zwiększyć zasięg widoczności Twojej firmy w wyszukiwarkach internetowych.


Dostęp do usług wspierających


Przy pomocy dodatkowych usług zwiększymy efektywność reklamy Twojego sklepu w Internecie. Wykorzystamy przy tym m.in. narzędzia udostępnione przez Google oraz Facebooka.

Założymy mapę dla stacjonarnego punktu sprzedaży, dzięki czemu będziesz widoczny również dla Klientów korzystających z aplikacji Miejsca Google. Zoptymalizujemy obrazy w Twoim serwisie, by Twój sklep internetowy był widoczny w wyszukiwarce grafik.

Stworzymy skuteczną kampanię Google Ads lub Facebook Ads, a także przygotujemy i zrealizujemy kompleksową strategię content marketingu, która wpłynie pozytywnie na wizerunek brandu. Dostosujemy naszą ofertę do Twoich potrzeb, dzięki czemu będziesz miał szansę wykorzystać potencjał skutecznej reklamy sklepu internetowego i wypromować swoją firmę w Internecie zgodnie z założonym celem biznesowym.


Spójna strategia pozycjonowania


Plan pozycjonowania dla każdego sklepu internetowego opracowujemy w taki sposób, aby był on spójny z założeniami strategii marketingowej oraz innymi usługami realizowanymi dla Ciebie przez Grupę TENSE.

Poprzez skuteczną komunikację reklamową połączoną z profesjonalnym pozycjonowaniem sklepu i optymalizacją sklepu internetowego w Google umocnimy pozycję Twojej firmy jako specjalisty w branży.

Przez cały okres trwania współpracy do Twojej dyspozycji będzie Doradca Klienta oraz Opiekun SEO. To od nich otrzymywać będziesz wskazówki biznesowe, plany czy propozycje rozwiązań, które pozwolą osiągnąć Ci sukces w Internecie!

Sprawdź: https://www.grupatense.pl/pozycjonowanie-sklepow-internetowych/

5 Podobnych Artykułów:

  1. Podłogi żywiczne 3D - jak je wykonać i ile kosztują?
  2. Przestrzenna i jasna przemiana domu kostki.
  3. Żywica epoksydowa do garażu - najlepsza na podłogę i ściany
  4. Ile kosztuje piec gazowy jednofunkcyjny w 2023 roku | Ceny kotłów gazowych
  5. Bawole oko dach - Konstrukcja krokwiowa z drewna [2022]
tagTagi
shareUdostępnij
Autor Emilia Kubiak
Emilia Kubiak

Jestem doświadczoną dziennikarką zajmującą się tematyką budowlaną i nowoczesnymi technologiami w budownictwie. W moich artykułach dzielę się praktycznymi poradami dotyczącymi remontów. Stawiam na rzetelność i konkretne wskazówki.

Oceń artykuł
rating-fill
rating-fill
rating-fill
rating-fill
rating-fill
Ocena: 0.00 Liczba głosów: 0

Komentarze (0)

email
email

Polecane artykuły